Góra

Strefa Klienta – instrukcja obsługi

W poniższej instrukcji zaprezentujemy możliwości systemu e-fitness, który obowiązuje w naszym klubie i ma na celu ułatwić wiele rzeczy, między innymi opłatę za karnet przez Internet, czy zapisy na zajęcia.

1. Wejście na stronę

Wchodzimy na stronę www.syndykatsportcenter.pl i w jej prawym górnym rogu klikamy na Strefa Klienta, do której po chwili zostaniemy przeniesieni.

2. Logowanie do systemu

W kroku drugim, gdy już jesteśmy na stronie systemu klikamy w Zaloguj się.

3. Rejestracja lub zalogowanie

Jeżeli jesteśmy nowym klientem, wybieramy zaznaczoną na zdjęciu opcję Nie masz jeszcze konta? Kup karnet. Natomiast w przypadku, gdy jesteśmy już wcześniej zarejestrowanymi użytkownikami, korzystając z naszych danych do logowania (e-mail + hasło) logujemy się. Osoby, które są członkami Syndykatu ale przy rejestracji w recepcji nie podały adresu e-mail proszone są o zgłoszenie się do recepcji w celu otrzymania hasła, które umożliwi zalogowanie się.

4. Regulamin systemu

Obowiązkiem nowych klientów jest przeczytanie w tym miejscu regulaminu działania systemu, oraz zakupu karnetów, ponieważ niektóre z opcji (np. dokupienie karnetu na Sztuki Walki lub Zajęcia Fitness do głównego karnetu Siłownia w promocji łączonej, możliwe jest tylko na terenie klubu).

5. Opcje zakupu karnetu

Będąc na tej samej podstronie, zjeżdżamy na dół i wybieramy datę od której aktywna ma być nasza umowa (karnet). Klikamy Dalej.

6. Rodzaj członkostwa

W tej sekcji wybieramy rodzaj zajęć jakie nas interesują i przechodzimy Dalej.

7. Rodzaj karnetu

Tu mamy do wyboru umowy: długoterminowe, odpowiednio na 6 lub 3 miesiące, które możemy opłacać w systemie ratalnym co miesiąc (bez odsetek J), dzięki czemu cena miesięczna jest korzystniejsza oraz krótkoterminowe: miesięczne oraz 5 i 8 wejść. Są także oczywiście opcje karnetów ulgowych (uczniowie, studenci oraz osoby +55 lat). Wybieramy interesujący nas karnet i ponownie przechodzimy Dalej

8. Twoje dane

Wypełnij proszę kwestionariusz osobowy poprawnymi danymi. Pamiętaj o aktualnym adresie e-mail, na który wyślemy Twoje hasło do Strefy klienta, oraz numerze telefonu. Gdy już wypełnisz wszystkie pola klikasz Kup i zapłać.

9. Płatność

Pojawi się okno z podsumowaniem kwoty, jaką powinieneś zapłacić za nasze usługi (członkostwo + np. pierwszy miesiąc karnetu lub karnet jednorazowy). Możesz zrobić to teraz klikając w Zapłać i przejść do bezpiecznych płatności Przelewy24 lub przejść do zakładki Członkostwo (pkt. 10) i zapłacić później.

10. Członkostwo

W tym miejscu znajdziesz informacje o Twojej aktualnej umowie, a także poprzednich. Możesz tutaj także dokonać płatności, jeżeli tego nie zrobiłeś wcześniej.

11. Płatność za pomocą Przelewy24

Wszystkie płatności online w naszym systemie dokonywane są pomocą bezpiecznego systemu płatności Przelewy24, który obsługuje wszystkie najpopularniejsze systemy bankowe oraz opcje takie jak SkyCash czy przelew tradycyjny.

12. Aktualności

Gdy już opłaciłeś swoje członkostwo i umowę, czas abyś poznać pozostałe funkcje Strefy Klienta. Pierwszą z nich są Aktualności gdzie znajdziesz informację o tym, co aktualnie ciekawego dzieje się w Syndykacie – promocje, wydarzenia itp.

13-15. Kalendarz Zajęć

Dzięki zakładce Kalendarz Zajęć w prosty sposób możesz:

– zobaczyć aktualny rozkład zajęć i liczbę wolnych miejsc na nie

– zapisać się na zajęcia jednym kliknięciem (zdjęcie 14)

– wypisać się, gdy jednak nie dasz rady przyjść (zdjęcie 15)

– a także sprawdzić historię zajęć, na których byłeś

 

Ponadto niebawem uruchomiona zostanie możliwość zakupu prezentu przez Strefę Klienta.

Jeżeli masz jakieś pytania, lub sugestie napisz do nas na info@syndykatsportcenter.pl lub porozmawiaj z obsługą klubu w recepcji. Będziemy wdzięczni za wszystkie komentarze.

Brak komentarzy

Napisz komentarz